bDAK senGET SERANG ak??

haiyyaaaa~~ mmg bwak bala btoi la mamat sorg niyh.. ttibe srang ak kat fb sbb ak x blas comment die?? ape kehe nyo?? ak bkannye sgaje x blas tpi dsbbkan tenet LMBAB, ak x bksempatan nk blas.. nk tau sape grangan mamat tuh?? knp ak bleh tbabit ngan die?? Alkisah~~

 mcm nih, mamat btuah 2 sbenanye ak knal kat fb.. mse da rpat (sbgai kwan k..) ngan die, die min x kapel nga ak.. mak aihh!!! tkejot thap cipan laa ak.. ak x trime lagi sbb ak tgok die ade byak skandal ngan pompuan ( nak ak trime?? no way, dude!) ..die mle lah kuarkan kata2 jwang die.. nk protect u la, jnji xkan buat u sedeh la.. uwekss lgi la mati  idop smula pown ak x kan kapel ngan die.. dahla ak bnci ngan mamat yg tlebeh dos jwang ni.. pas2 mse nga chat blan lpas ak ckp ak mnolak kapel die 2.. die diam je lgsong da x chat ngan ak.. ak biar jela.. xkan nk pjuk lak kot. lantak die la. die x tego ak pon , do i care?? x tggal kudis pon kalo die bnci kat ak..

n then arini ttibe die tego ak.. hurm?? buang tebiat ka budak nih??

mr. jiweng : hai you da kapel ke skg ni?? btw, salam
ak : wslm..
mr jiweng: izuin da ade bf ke xde? ( n then ak x blas sbb fb ak lmbab x ley nk blas.. pas2 ak ttup lptop n then on9 blek 3jam kmudian die tego ak)
mr jiweng :ak tau la kau da sombong skg kan?!
ak: asal ttibe nih? ttibe srang org
mr.jiweng : tdi ak tego x blas
ak : tdi x blas sbb tenet lmbab
mr jiweng : skg ni x pyah la blas, bye
ak: suke hati ( ade ak kesah ker)
mr jiweng: sye ske awk tpi awk x ske sy. yela bncila sye.. (tdi ak kau, skunk sye awk plak?? plek la mamat sorg nih)


ak nk blas tpi die off9 tros.. lgi skli ak ckp, ADE AK KESAH??
time kaCeH SbB bCe =D

10 comments:

Aida Borhan said...

HAha! Ade aku kesah dia mintak kapel dengan kau?
Ade aku kesah sape mr.Jiweng tu?
Ade aku kesah kenapa kau buat entry ni?
Ade aku kesah ke kalau enternet kau lembab?

Tapi kenapa aku kesah time aku nak komen entry kau ni?
HAHAHA! Cibai tol mamat tu. nak je high kick kat muke dia & triple slap his face. Bajet je mamat tu. Aku tahu sapa dia. Delete ja la dia izuin. buang tenaga kau je layan mamat terlebih dos jiweng macam tu. Errrr.

p/s : Belom sempat aku amik baldi dah muntah time aku bace mr.jiweng tu. errrr.

izuin heartbreker said...

ek elehh kau pon mcm nak srang ak jek.. haiyyaa~~~ kau x tau mcm mne ayat jweng die yg bbgai species tuh.. oh em gee!!~~ nak ter toot toot ak bce.. X(

Aida Borhan said...

ter toot toot ? Haaaaa aku tau. terkentut kaaan?
Hahahahaha~ Izuin Izuin. Aku dah cakap dari dulu lagi. Jangan layan dia dah. Kau ni. Kau layan dia sgt mula2. Sampai tahap dia mintak kapel dengan kau. Kau ni, mula2 nak kawan kena jual mahal beb. Tak main la terus layan dia. Ade meaning tuuu dia nak kenal dengan kau mula2. Pastu dia tgk kau, kalau kau layan dia, Ermm, mula la dia berjinak-jinak nak mintak kapel. Sengkek btol mamat tu. Ape2 pon lu pikir la sendiri. ^_^

izuin heartbreker said...

alaahaii..ak kwn ngan die pon sbb die mnat ex-hubby ak.. hohooho (g dragon) bkan mnat yg gay2 2 ok.xD.. OK2 nnt i piker sndri.. haha

aLieF si Muncung ManiS said...

bagus tindakan budak kecik iwin ni..jgn layan mamat tu..focus study dulu..jgn nak bercinta dulu..ikut jejak akak dan abg iwin tu..k..kita kena jual mahal..baru syok!!!

S.kunalan said...

wahh..awak ke izuin yg minat dgn saya tu?? saya kunalan..pemain bola sepak malaysia tu..kenal kan?? saya minat la dgn awk..sbb awk coomelllll sgt..saya suka tgok awk..sbb pipi awak bulat macam bola...kita satu malaysia..jom kita kawan2..huhu..

S.kunalan said...

wahh..awak ke izuin yg minat dgn saya tu?? saya kunalan..pemain bola sepak malaysia tu..kenal kan?? saya minat la dgn awk..sbb awk coomelllll sgt..saya suka tgok awk..sbb pipi awak bulat macam bola...kita satu malaysia..jom kita kawan2..huhu..

farid kamil said...

comel la awk ni...picit pipi kang...alamak!! lepas ni tak dapat dah baca blog awk..sbb byk shooting filem drama lepas ni..tke care wiwin comel

izuin heartbreker said...

alahhh s.kunalan konon! ni pakcik kan?? haha! jahat pnye pakcikkk

aLieF si Muncung ManiS said...

okay...saya kantoi..hahahaha...